W dniu 27 maja udaliśmy się na wycieczkę krajoznawczą na Górę Wszystkich Świętych i dalej na Górę św. Anny w Nowej Rudzie. Rajd rozpoczęliśmy w dzielnicy Słupiec i czerwonym szlakiem, który prowadzi wzdłuż drogi krzyżowej do sanktuarium Matki Boskiej Bolesnej, po zwiedzeniu kościoła udaliśmy się na wieże widokową na Górze. Następnie zielonym szklakiem poszliśmy na Górę Anny, mijając po drodze Kościelec oraz Kamieniołom Gabra (diabaz). Na Górze św. Anny weszliśmy na wieżę widokową. Po krótkim odpoczynku w pobliskiej restauracji udaliśmy się żółtym szlakiem do Nowej Rudy mijając po drodze świeżo wyremontowane kapliczki. Następny postój był w Rynku przy Zabytkowym ratuszu i fontannie św. Jana. Część osób udała się do kawiarni Dobra Nowina a część do kawiarni Biała Lokomotywa. Następnie udaliśmy się na spacer pod Zamek Stillfriedów oraz promenadą wzdłuż rzeki Włodzicy do Fontanny Rudek, gdzie obejrzeliśmy również zabytkowe domy tkaczy gdyż miasteczko ma bogate tradycje włókiennicze jak również górnicze. Spacer skończyliśmy w urokliwym noworudzkim parku i po krótkim odpoczynku udaliśmy się w podróż powrotna urokliwą trasą przez przełęcz Woliborską.