Trasa kolejnej wycieczki naszego Oddziału wiodła przez Malbork do Trójmiasta.
Zamek w Malborku to jeden z najznakomitszych przykładów architektury obronno-rezydencyjnej w Europie, wpisany na listę Światowego Dziedzictwa Unesco. Robi wrażenie swym ogromem. Zwiedzanie pod kierunkiem przewodniczki trwało ponad 3 godziny. Obejrzeliśmy m.in. siedzibę wielkiego mistrza, zamkowy kościół, gotyckie rzeźby sakralne, zbiór witraży z malborskich kościołów, wyroby rzemiosła artystycznego, zbrojownię oraz wystawę wyrobów z bursztynu.
Kolejny dzień zaczęliśmy od katedry w Oliwie, gdzie wysłuchaliśmy koncertu organowego i spacerowaliśmy po pięknym parku, następnie udaliśmy się na zwiedzanie Gdańskiej Starówki, a potem rejs statkiem na Westerplatte. Następnego dnia zwiedziliśmy Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku- potężny gmach, niczym okręt zacumowany obok legendarnej bramy prowadzącej na teren Stoczni Gdańskiej, potem obejrzeliśmy najważniejsze atrakcje Gdyni – ORP „Błyskawica” i słynny żaglowiec „Dar Pomorza” oraz Oceanarium, gdzie podziwialiśmy ciekawe okazy wodnej fauny i flory. Zwiedziliśmy również Operę Leśną, molo i słynny „Monciak” w Sopocie. Pogoda była piękna, więc wieczorami integrowaliśmy się intensywnie na plaży w pobliżu miejsca noclegowego. Jedyne, co nam słabo wyszło, to śpiewanie.
W związku z tym postanowiono: na następną wycieczkę koniecznie musimy dopracować repertuar.