W dniu 06 października zorganizowaliśmy wycieczkę w Rudawy Janowickie. W ilości 40 osób przy pięknej pogodzie udaliśmy się do Janowic Wielkich. zielonym szlakiem poszliśmy w kierunku Wojanowa. Pierwszą atrakcją były ruiny zamku Bolczów na którym trwała biesiada przy ognisku. Po zwiedzeniu zamku i krótkiej sesji zdjęciowej udaliśmy się w kierunku Schroniska Szwajcarka podziwiając okoliczne krajobrazy. Po przybyciu na miejsce zastaliśmy wielu innych turystów, skorzystaliśmy z miejscowego bufetu. Pogoda była wyśmienita tak, że niektórzy z nas opalali się na polanie obok schroniska. Następnie poszliśmy przez Husyckie Skały gdzie znajduje się tak zwany kamień Blichera i rozciąga się piękny widok na Góry Sokole. Następnie udaliśmy się do Wojanowa Bobrowa gdzie znajduje się Zamek Bobrów, zastaliśmy zamek w trakcie remontu ogrodzony i zamknięty, był widoczny tylko przez stalową bramę. Później udaliśmy się do Łomnicy mijając po drodze pałac w Wojanowie. W zabudowaniach Pałacu w Łomnicy trwały dożynki przy licznym udziale międzynarodowych gości i Oktoberfest na tym terenie wystawionych było wiele stoisk na których wystawiane były wyroby rzemiosła oraz produkty rolne np miody, sery, wędliny, soki i nalewki miejscowego wyrobu, które można było degustować i zakupić. Dodatkową atrakcją były koncerty muzyków i zespołu ludowego miejscowego wyrobu. Po niemal 2 godzinnym pobycie w folwarku udaliśmy się w drogę powrotna.