W dniu 10 listopada 2018 roku w bardzo mglisty dzień udaliśmy się na wycieczkę do Zamku Czocha, Lubomierza i Lwówka Śląskiego. Po podróży w gęstej mgle lekko spóźnieni pojawiliśmy się Przy zamku Czocha. Przewodnik opowiedział nam o historii zamku i dniu dzisiejszym-obecnie mieści się tam hotel-zwiedziliśmy kilka pomieszczeń zamkowych:piwnice sypialnie oraz basztę, z której mogliśmy podziwiać piękne okolice Leśnej i meandry rzeki Kwisy. Następnie udaliśmy się do Lubomierza gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Kargula i Pawlaka. Przewodnik opowiedział nam kilka ciekawostek związanych z kultowym filmem „Sami swoi”, który częściowo był kręcony w tej miejscowości oraz zaprezentował fragmenty filmu. Po obejrzeniu ekspozycji muzealnych udaliśmy się na rynek miasteczka, które wygląda jakby zatrzymał się tam czas z okresu kiedy kręcono film. Po czym udaliśmy się do Lwówka Śląskiego po lekkich kłopotach związanych z zaparkowaniem autobusu udaliśmy się pieszo do miejscowego browaru najstarszego w Polsce, Po drodze mijaliśmy mury obronne miasta oraz zabytkową wieżę. W browarze podzieliliśmy się na dwie grupy, jedna zwiedzała browar i wysłuchała jego historii oraz obejrzała film o produkcji piwa prezentowany przez pana posła Marka Jakubiaka, druga grupa udała się na degustację piwa, później nastąpiła zmiana. Dowiedzieliśmy się w międzyczasie, że browar zmienił właściciela i będzie należał do browaru kraftowego DR Brew. Po wizycie w browarze udaliśmy się na obiad do Restauracji Rycerskiej mieszczącej się w zabytkowym ratuszu. Po obiedzie już w ciemnościach udaliśmy się w drogę powrotną gdzie znowu towarzyszyła nam gęsta mgła.